2012. április 29., vasárnap

Nyárias hosszúhétvége

Khm... Megváltozott a blog kezelőfelülete...:/ Mármint az a rész, ahol a posztokat írom... Fogalmam sincs, hogy fog kinézni ez a bejegyzés, egyelőre nem tudom, mit hol kell beállítani, de azért most nekilátok...
Az elmúlt héthez nem kell "puskacetli", minden nap történt valami "meghatározó" dolog, ami alapján tudok írni...:)
Vasárnap. Ugye sportos nap volt... Vagyis először a modellautóimat pakoltam ki a vitrinbe, és egy-kettő sajnos meg is sérült, amikor rendezgettem őket...:( 
Az egyik lány a cégnél megígérte, hogy megpróbálja majd javítani őket, hát nem tudom, hogy sikerül-e.
Kézimeccsel indultunk. Az ETO simán megnyerte a Magyar Kupát a Békéscsaba ellen, a pontos különbségre nem is emlékszem...
Mindenesetre a viharsarkiak így mindenképpen indulhatnak ősszel nemzetközi kupában, szóval egyik fél sem szomorkodott...
Még azért sem, hogy Pálinger Kati kihagyott egy hetest. 
Megígérte ugyanis csapattársainak és a szurkolóknak, hogy visszavonulása előtt lő egy hetesgólt. Pff... Nos, ezt vagy a Podgorica ellen a BL-döntőben, vagy a Fradi elleni bajnoki fináléban pótolhatja.
Vicces lesz. Remélem...:)
Mert hát Pálinger Kati a szezon végén visszavonul. Helyére a nagy kedvenc Herr Orsi érkezik vissza. Az is eldőlt, hogy Vérten Orsi 10 év után a Fradihoz igazol. Sajnálom, mert jó játékos, kedveltem is. De ennek a távozásnak ugyebár megvan az oka. Az ilyesmit szokták "nyílt titok"-nak nevezni.
Forma-1. Bahrein. Vettel-győzelem, aminek nem örülök, de Räikkönen és Grosjean révén a Lotus csapat duplán képviseltette magát a dobogón, ez viszont váratlan, és jóó fejlemény...:)
Este foci: ETO-Diósgyőr. 2-0-ás győri győzelemmel. Érdekes, eseménydús meccs volt. És engem nem érdekel, hogy Strestik köpött-e. Az Üllői út után ennyi belefért... Simán...:)
---
Hétfő. Villámlátogatásra hazajött tesóm. Munka után elmentünk Burger Kingbe kajálni, utána pedig az élményfürdőben áztattuk magunkat 3 órán keresztül. Jakuzzi is volt, ezúttal szauna nélkül.
Nagyon kevesen voltunk, és kb. én voltam a legfiatalabb az egész objektumban... Szanatórium-feeling...:D
Szörnyű volt a tükörben azzal szembesülni, hogy sajnos tényleg nem az enyém Kelet-Közép-Európa legszebb férfi-felsőteste...:( :)
Elég komoly sörhasam van. Mondjuk gimi elején még vézna gebe voltam, étvágynövelő gyógyszert is kellett szednem, szóval ez simán belefér... MOST MÉG!:)
Ja: és nem értem, hogy a szaunában/jakuzziban miért csak férfiak pucérak?:O Úgy értem, miért nem tud odajönni végre egyszer egy csaj is, hogy "bocs, de ilyenkor zavar a fürdőruci, remélem nem zavar, ha nincs rajtam..." :D
Egyébként teljesen jó volt, tesómmal jókat beszélgettünk, este pedig "hangulatfokozásként" Kék fényt néztünk. Hát borzalom, ami ebben az országban van...:/
---
Kedd. Barcelona-Chelsea BL-elődöntő. Hibáztam. Messi kihagyott 11-esénél posztoltam facebookon az üzenőfalra, hogy nem baj, így legalább nem a bíró miatt jut tovább a Barca. Egyébként a tizi jogos volt, de a Barcelona nem szerzett több gólt, sőt 2-2 lett a vége...:(
Nem szeretem a nagyképű embereket, emellett persze én sem szeretek nagyképű és elbizakodott lenni, most sem jött be.
Aztán facén elég nagyképűek voltak a Real-drukkerek, az anti-barcások, és a laikusok is. A kedvencem egx viccoldalon egy csaj volt, aki valami olyasmit írt, hogy az életben nem nézett még végig egy focimeccset sem, leszarja, és miért kell ezen ennyit rugózni...
Hát, én még semleges nézőként is képes vagyok felspannolni magam, nemhogy így "érintettként...:( :)
---
Szerda. Meló után Gergő kollégámmal kosármeccsre mentünk, a Győr-Sopron női kosárlabda bajnoki döntő negyedik meccsét játszották. Hazai győzelem esetén az Uni Seat Győr első bajnoki győzelmét ünnepelhette volna. Szoros meccs volt, de végül győzött a rutin, nem jött össze a bravúr, ma mindent eldöntő ötödik meccs Sopronban.
Érdekes sportélmény volt, de nem mondanám, hogy új sportág került fel a palettára. "Másik Gergő" cimborámmal inkább megfigyelők voltunk, bár szurkoltunk is rendesen...:)
A szpíker amúgy borzalmas volt, igen szarul próbált hangulatot csinálni, meghát az is szokatlan, hogy győri csapat, és nem ETO. Mondjuk köztünk szólva ne is legyen, ha már gyakorlatilag a férfi kézilabda csapat sem az...:(
Mindenesetre azért Hajrá, Győr ma délután, mert "Mindenki aki Győri." :D
Este aztán megdöglött a szomszéd tehene is. A Real Madrid sem jutott a BL-döntőbe, 11-esekkel kikaptak a Bayern Münchentől. Az elbizakodottság, és a mással foglalkozás visszaütött. Külön öröm, hogy Messi után C. Ronaldo is kihagyott egy tizenegyest, hatalmas fricskát adva a kárörvendő realistáknak...:D
Ne feledjük, szombaton a Real az el classicot is megnyerte Barcelonában, így ennyi káröröm rám fért.:)
Bayern-Chelsea döntő Münchenben. Érdekes lesz...:)
---
Csütörtök. A péntekkel együtt elég idegbeteg nap volt melóban, de azért kettőkor leléptem.:)
Andi kolleginával lottóztunk, meg kicsit beszélgettünk, aztán elmentem a Magvassyba BL-döntő jegyet venni...És sikerült. És abba a szektorba sikerült, ahol a cimborák is lesznek. Egészen konkrétan a tökutolsó jegyet csíptem meg oda...:)
Jaj, de szééép kézislányokat láttam, és mind előre köszönt...:O :D
Érdekes fejlemények Veszprémből: a nehéz anyagi helyzetben lévő férfi kézilabdacsapat jövőbeni szponzorai között felvetődött a Mercedes és a Red Bull neve is, valamint az időközben spanyol állampolgárságot kapott Nagy László érkezése sem kizárt... Dobálom a hátasokat...:O :)
---
Péntek. Nem hosszabbít szerződést a Barca edzője, Pep Guardiola, a Barca edzője. Utódja eddigi másodedzője, Tito Vilanova lesz.
Várható volt, mégis szomorú vagyok...:(
És van ítélet a Cozma-gyilkosság ügyében, azt pedig inkább nem kommentálnám, mert akkor rasszista vagyok... Így csak dühös...:@
Meló után go home, majd még tovább, egészen Écsig.
Pihenés, alvás, olvasás, tévé, beszélgetések, no meg kutyanevelés. Öregkorára - na jó még csak hétéves - kezd a dög meghülyülni, mostanában épp a ruhákat eszi meg a szárítóról...:( :D
Nem tudom mit lehetne tenni, nyilván a tettenérés segítene, de most még a mosógép is elromlott...XD...:(
Aztán tegnap pedikűr, utána visszajöttem, ismerősnek fordítottam valami fontos-érdekes, na meg elég kriminalisztikus anyagot...
És nyertem a lottón!:) A "bejáratott" dórikás számokkal lett egy kettesem, Andinak meg kettő mellette, szóval közel volt...Majdnem...:)
Jövő héten már több mint 3 milliárd lesz a fődíj, szóval ideje lesz villantani valamit...:P
---
Hm... Elnézést mindenkitől, hogy magánéleti dolgokról nem nagyon írtam. Vannak/lennének mesélnivalók, de senkit nem akarok kellemetlen helyzetbe hozni. És magamat sem.
Ha lesz "konkrét" újdonság, akkor majd leírom, így most csak csepegtetem az információkat.
Azért a sporthírek közé vannak elrejtve személyes infók és benyomások, remélem, akinek tetszik ez a blog, ne adj Isten rám kíváncsi, így is talál érdekeset...:)
Egyébként meg több helyen tudtam volna önironikus poénnal sziporkázni, de inkább kihagytam... Lehet, hogy komolyodok? :O Na, azt azért nem hinném...:P
---
Most pedig hosszú hétvége. Teljesen kiment a fejemből, egyik kolleginám kb. szerdán világosított fel, hogy négy nap pihi következik.
Az eredeti tervek szerint ma is elnéztem volna élményfürdőbe, de elég lusta vagyok, ezért valószínűleg elrongyolok Nemzeti Sportért, és a kád lesz az élményfürdő...:)
De ez még természetesen változhat...:)
Este meg Kecskemét-ETO. Tartok tőle, de tévés meccs, mindenképpen megnézem. De azért jó lenne valamelyik vendéglátóipari objektumban, és nem egyedül tenni azt...:)
Na, majd holnapra okosabb leszek.
Remélem, hogy élményfürdő-kocsma kombóról tudok majd beszámolni, de ez azért annyira nem biztos...
Mindenesetre várom a programajánlatokat, mindenre nyitott vagyok..:D
Jah: holnap egyébként tali Gege Papával, aztán go vissza Écsre, és kedden jövök. Elvileg. De ez csak egy nagy vonalakban felvázolt tervezet, a többi majd úgyis alakul.
Na ennyi mára, jók legyetek, jó pihenést, vigyázzatok magatokra!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: